SCHEDA DE ADEXION

Fax
Altra E-mail
Data co te sý nasÚsto*
Posto indove te sý nasÚsto*
Titolo de studio
Profesiˇn
Sito web
RETE BIENVENIDOS! STI CAMPI NO I XE OBLIGATORI PA CHI CHE VIVE IN VENETO:

Par quala ativitÓ vorýsito partesipar pa dar na man cofa volontario de la nostra Rete Bienvenidos, cioŔ inte'l sostegno del RIENTRO DE I EMIGRAI VENETI DAL SUDAMERICA IN VENETO?
sercarghe on posto indove farli dormire
sercÓrghe on laˇro
darghe el benvegn¨ co i riva in Veneto e conpagnarli ai so aloji
darghe na man pa conpilar on fiÓ de pratiche burocratiche (carta de dentitÓ, c˛dise fiscal, tŔsera sanitaria, riconosimento de la sitadinansa, evc.)
darghe na man inte la "mediasion" rispeto a dificoltÓ de interasion inte'l contesto sociale e de laˇro
formasion in lengoa italiana
ativitÓ culturali pa darghe na man ai emigrÓi de rientro pa inserirse

Ai sensi del Decreto legislativo 30 giugno 2003, n. 196, l'interessato/a acconsente all'inserimento dei propri dati personali nella banca dati tenuta dall'Associazione Veneti nel Mondo Onlus ed al loro trattamento, ai fini dell'organizzazione dell'iniziative e della diffusione delle attivitÓ promozionali e di formazione realizzate dall'associazione stessa. Dichiara, altresý, di essere a conoscenza degli specifici diritti che, in relazione al trattamento di tali dati, gli derivano del predetto decreto legge.